اخبار

تبریک سرپرست معاونت توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز ملی منابع انسانی

تبریک سرپرست معاونت توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز ملی منابع انسانی
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت:🔻🔻
 
        به نام خداوند بخشنده مهربان 
 
ارزشمندترین بخش هر سازمان بی شک منابع انسانی یا به عبارت بهتر سرمایه انسانی آن سازمان است. این ارزش در مجموعه ای چون دانشگاه علوم‌پزشکی به دلیل اینکه شاغلان در آن ، اغلب از نخبگان و برگزیدگان جامعه بوده و زندگی خود را در راه امر خطیر و مهم سلامت مردم سپری می نمایند ، گرانبها تر و مهم تر است.
 
طیف وسیعی از اساتید ارجمند دانشگاه تا همکاران زحمتکش خدمات که در شهرستانها و مراکز دور و نزدیک به خدمت مشغول هستند ، همه برای ما محترم و شایسته قدردانی هستند، چرا که در همه حال بخصوص در طی دو سال گذشته جانانه و ایثارگرانه و البته متحد و با هم به عنوان یک تیم واحد، خدمات ماندنی و بزرگی را به مردم شریف استان ارائه نمودند.
 
هرچند که آنان برای کسب رضایت خداوند و مردم تلاش کرده اند،اما عقیده دارم آنگونه که شایسته این‌ جامعه گرانقدر و این منابع بزرگ انسانی است، از نظر پرداخت ها و حق قانونی آنها تامین نگردیده و کمبودهای وجود دارد که همکاران عزیز ما را در مضیقه و سختی زندگی قرار داده است.
 
اطمینان می دهم ما به عنوان خدمتگزاران شما در هیات رییسه با درک بسیاری از مشکلات و کاستی ها و شناخت محدودیت های منابع و مسیرهای پیگیری، با تمام توان و به صورت مستمر برای کاهش این مشکلات ، تاخیر در پرداخت ها و مشکلات معیشتی همکاران در تلاش هستیم و با جلسات و پیگیری های موثر در مراجع تصمیم گیری و منابع مالی و بودجه ، امنیت خاطر بیشتری برای شما عزیزان فراهم نماییم.
 
لازم می دانم در این روز از همکاران گرامی در مدیریت منابع انسانی که فعالیت وسیعی در جذب ، ساماندهی، خدمات و امور اداری و سازمانی به مجموعه بزرگ دانشگاه به انجام می رسانند ، صمیمانه تقدیر کنم.
 
           مهندس صادق کریمی 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه
 
🆔@k_health
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید