اخبار

نظام پزشکی کرمانشاه خواستار مجازات مداخلات پزشکی در آرایشگاه‌های زنانه شد

نظام پزشکی کرمانشاه خواستار مجازات مداخلات پزشکی در آرایشگاه‌های زنانه شد

معاون انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب استان، خواستار تعقیب و مجازات مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی در آرایشگاه‌های زنانه شد.

دکتر فریبرز ایمانی در این ارتباط توضیح داده است: با توجه به گزارش‌های مردمی و جامعه آگاه پزشکی استان، مبنی بر روند افزایش مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی، این موضوع خطری جدی برای سلامت جامعه می باشد.

وی اظهار داشت: همچنین در آرایشگاه‌های زنانه نیز مواردی مانند تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی، لیزر، مزوتراپی و پلاسما که طبق مقررات مجاز نمی باشد، انجام می شود.

معاون انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه گفت: گسترش این امر ضمن افزایش عوارض ایجاد شده از قبیل سوختگی و عفونت، احتمال بروز عوارض بسیار خطرناک از جمله انتقال بیماری‌های پوستی، ایدز و هپاتیت را نیز در بر دارد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه اعمال این افراد مصداقی از جرم مداخله غیرمجاز در امور پزشکی است، بنابر مستند قانونی، از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تقاضای تعقیب و رسیدگی و مجازات مرتکبین و مسببین داریم که از بروز این عوارض خطرناک در جامعه جلوگیری شود.
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید