اخبار

دکتر سجاد فخری به عنوان " دبیر آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب شد/ تقدیر از دکتر مهران پورنظری

دکتر سجاد فخری به عنوان " دبیر آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب شد/ تقدیر از دکتر مهران پورنظری
طی حکمی از سوی دکتر سیاوش وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  دکتر سجاد فخری به عنوان" دبیر آموزش مداوم جامعه پزشکی " منصوب شد.

 

 دکتر سجاد فخری متولد کرمانشاه و عضو هیأت علمی دانشکده داروسازی در رشته فارماکولوژی است که پس از اخذ مدرک دکتری عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بلافاصله به ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در رشته فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداخت. وی پس از کسب درجه دکتری تخصصی در سال 1397، از همان سال خدمات خود را به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز نمود. 

دکتر فخری فعالیت های متعدد آموزشی و پژوهشی خود را در قالب انتشار مقالات معتبر علمی، و تالیف فصول کتب بین المللی داشته و در این راستا در سال 1400به عنوان پژوهشگر برتر مورد تقدیر قرار گرفت. 

از سوابق اجرایی وی می توان به معاونت توسعه فناوری پارک فناوری سلامت کلان منطقه 3 آمایشی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده داروسازی، مدیر گروه آموزشی داروشناسی و سم شناسی دانشکده داروسازی، و سرپرستی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی اشاره کرد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر مهران پورنظری عهده دار بوده است که دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر مهران پورنظری

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی دبیر آموزش مداوم جامعه پزشکی با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

دکتر سیاوش وزیری

معاون آموزشی دانشگاه

اال

 
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید