اخبار

"دکتر مهدی نعلینی" به عنوان مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی و معاون اجرایی معاون درمان دانشگاه منصوب شد

"دکتر مهدی نعلینی" به عنوان مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی و معاون اجرایی معاون درمان دانشگاه منصوب شد
 

 

 
طی حکمی از سوی دکتر پرویز صوفیوند معاون درمان دانشگاه دکتر مهدی نعلینی به عنوان " مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی و معاون اجرایی دانشگاه " منصوب شد.
 
دکتر مهدی نعلینی متولد ۱۳۵۱ در کرمانشاه است که فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1376 و دکترای تخصصی پژوهش در علوم بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1398 می باشد.
 
 
وی اکنون در مرکز تحقیقات قلب و‌عروق امام علی (ع) کرمانشاه مشغول فعالیت می باشد و از دیگر سوابق اجرایی وی می توان به پزشک و مسئول مراکز بهداشتی-درمانی در سرپل ذهاب، کرند غرب و کرمانشاه اشاره کرد.
 
دکتر نعلینی عضو موسسین انجمن مردمی پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی کرمانشاه (NGO) و عضو موسسین مرکز تحقیقات قلب و عروق امام علی (ع) است که تالیف کتب و مقالات علمی؛ مشارکت در پژوهش های داخلی و بین المللی متعدد نیز از سوابق علمی وی می باشد.
 
 
گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر عبدالرحمن پرنا عهده دار بوده است که دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.
 
 
 
به نام خدا
 
جناب آقای دکتر عبدالرحمن پرنا
 
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 
 
بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی و معاون اجرایی این معاونت با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.
 
 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.
 
دکتر پرویز صوفیوند
 
معاون درمان دانشگاه

 

ننتت

 
 
 
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید