اخبار

برگزاری مراسم شب جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)و ضیافت افطاری در خوابگاه دانشجویی

برگزاری مراسم شب جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)و ضیافت افطاری در خوابگاه دانشجویی
مراسم شب جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)و ضیافت افطاری در خوابگاه دانشجویی برگزار شد.
 
این مراسم با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و دانشجویان خوابگاه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم گفت: امام حسن مجتبی (ع) تمام توان خویش را در راه انجام امور نیک و خداپسندانه به کار می‌گرفت.
 
وی اظهار داشت:به خاطر این بخشندگی‌ها و کارهای نیکی که از سوی امام حسن مجتبی (ع) در مسیر خیر، احسان و کمک به طبقات درمانده و نیازمند انجام می‌گرفت آن حضرت را کریم اهل بیت لقب داده اند.
 
وی افزود: با توجه به کرامت ‌ها و بخشش‌ های کم‌ نظیر و گاهی بی‌ نظیر آن امام بزرگوار لقب «کریم» برازنده آن حضرت است.
 
حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه گفت:ما باید سعی کنیم در زندگی و در رفتار و اخلاق خود از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) الگو بگیریم تا به خوشبختی و سعادت واقعی دست یابیم.
 
وی اظهار داشت: دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویی با دانشجویان خوابگاه صمیمانه گفتگو کردند.
 
گفتنی است مراسم قرعه‌کشی اعزام به سفر مشهد مقدس نیز برگزار شد که طی آن به قید قرعه سه نفر از دانشجویان خوابگاه جهت اعزام به سفر انتخاب شدند.
 
همچنین در این مراسم  مسابقه های ورزشی با شرکت دانشجویان برگزار شد و به نفرات برتر جوایز ی اهدا گردید.
 
🆔@k_health
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید