اخبار

آغاز پایش میدانی در معاونت های دانشگاهی

آغاز پایش میدانی در معاونت های دانشگاهی
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با حضور در معاونت آموزشی ، برنامه پایش معاونت های دانشگاه را آغاز نمود.
 
در این نشست که معاون ، مدیران و روسای ادارات معاونت و نیز روسای دانشکده ها حضور داشتند ، شرح اقدامات ، توانمندی ها ، برنامه های اجرایی و پیشنهادهای آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: خوشحالم که در خدمت همکاران معاونت آموزشی هستم ، در هر پایش در کنار بررسی چالش ها و مشکلات، یک برنامه اجرایی نیز مصوب و اجرایی می شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: اخذ مجوز مرکز آموزش مجازی و دانشکده علوم و فناوری های نوین در دستور کار دانشگاه قرار دارد که با همکاری معاونت آموزشی، تلاش و پیگیری در جهت رفع نواقص موجود ادامه یابد.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه اخذ مجوز راه اندازی دانشکده بین الملل نیز می بایست پیگیری شود که با راه اندازی این ۳ دانشکده،  دانشکده ها در دانشگاه کامل می گردد گفت: لازم است مجوز راه اندازی رشته های تخصصی که در تفاهم نامه توزیع متوازن وجود دارد‌ با توسعه زیر ساخت های مربوطه‌ اخذ شود.
 
وی افزود: توسعه چارت سازمانی اعضای هیات علمی جدید دانشگاه توسط معاونت توسعه پیگیری‌ شود.
 
دکتر محمدی بیان کرد: در فراخوان ها خصوصاً در رشته های بالینی مثل ارتوپدی، جراحی قلب، رادیوانکولوژی و... ترتیبی اخاذ گردد تا سهمیه بیشتری به دانشگاه کرمانشاه اختصاص یابد. 
 
وی بیان کرد: برنامه توسعه سرآمدی، ارتقاء بیومتریکس و افزایش جذب دانشجویان خارجی از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار‌ گیرد.
 
دکتر محمدی همچنین افزود: وبسایت انگلیسی و فارسی معاونت آموزشی و دانشکده ها با همکاری واحد آی_تی دانشگاه ارتقا یابد و همچنین پهنای باند و سرعت اینترنت در دانشکده‌ها افزایش یابد.
 
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه بودجه ای جهت بهسازی فضای فیزیکی معاونت آموزشی اختصاص می یابد‌ گفت: بررسی وضعیت آزمون‌ها و افزایش امتیازات اعتباربخشی آموزشی دانشکده ها و بیمارستان ها در دستور کار معاونت آموزشی قرار گیرد.
 
 
 
🆔@k_health 
 
https://t.me/k_healthmedia/3224
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید