اخبار

آزمون مصاحبه ایجاد و بهره برداری از دفاتر خدمات سلامت برگزار شد

آزمون مصاحبه ایجاد و بهره برداری از دفاتر خدمات سلامت برگزار شد
 
 
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه گفت: آزمون علمی ایجاد و بهره برداری از دفاتر خدمات سلامت در دیماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردید و پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون کتبی برای تعیین نفرات اصلی و ذخیره در هر شهرستان معرفی و جهت شرکت در مصاحبه دعوت شدند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر گلاره حاتم اظهار داشت:آزمون مصاحبه دفاتر خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، با حضور مرمریان رئیس گروه تحول اداری ،سیستمها و روشهای دانشگاه ،اعضای کمیته منتخب از سایر معاونت های دانشگاه و جهانپور مدیر عامل شرکت الکترونیک مدیر ایرانیان برگزار شد . 
 
به گفته وی مصاحبه از ۲۴ برگزیده آزمون کتبی که پیشتر برگزار شده، انجام شد و در نهایت هشت نفر پس از انجام بررسی های لازم، برای راه اندازی دفاتر خدمات سلامت در شهرستانهای کنگاور ، روانسر،اسلام آباد غرب ، سرپل ذهاب، گیلانغرب،جوانرود، صحنه و سنقروکلیایی انتخاب می شوند.
 
گفتنی است دفاتر خدمات سلامت با هدف ارتقای برنامه بهداشت عمومی از سوی مرکز سلامت محیط و کار ایجاد شده است و این دفاتر برای بازدیدهای بهداشتی، افزایش پوشش و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و در راستای افزایش پوشش بازدیدها و ارائه مشاوره به واحدهای صنفی، ایجاد شده اند.
 
🆔️@ k_health
 
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید