اخبار

سرپرست دانشگاه : معاونت درمان، ویترین دانشگاه است

سرپرست دانشگاه : معاونت درمان، ویترین دانشگاه است
 
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در آیین تکریم و معارفه معاونت درمان گفت: معاونت درمان، ویترین دانشگاه است، زیرا مردم از بیرون با کار درمان ما را ارزیابی و قضاوت می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: حوزه درمان که یکی از پرچالش ترین معاونت های دانشگاه است، یک حوزه پیچیده و نیازمند تدبیر، تجربه و تلاش شبانه روزی، که دکتر روشنی و همکارانش  به خوبی از عهده این کار بر آمدند.
 
دکتر محمدی عنوان کرد: دکتر روشنی شخصیتی هستند که در بین اعضای هیئت علمی مقبول می باشند و با دید بلند و همت والا در معاونت درمان از بحران‌های بزرگ، سربلند عبور کردند که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمایم.
 
وی همچنین با بیان اینکه دکتر صوفیوند نیز از مدیران ارزشمند و با تجربه هستند گفت:  برای ایشان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که با روحیه کمک به همنوع و مسئولیت پذیری که در ایشان بارز است، معاونت درمان موفقیت های بزرگی را کسب نماید.
 
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه همه ما همه موظفیم به هر شکل ممکن از معاونت درمان حمایت کنیم گفت: از کلیه معاونت های دانشگاه تا نهادهای حاکمیتی و غیرحاکمیتی باید در امر درمان و سلامت مردم سهیم باشیم.
.
 
وی اظهار کرد: بیشترین ارباب رجوع در کلیه سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را مراکز درمانی به خود اختصاص داده اند، از این رو باید کیفیت خدمات ارائه شده و حرمت و تکریم به ارباب رجوع را ارتقاء دهیم.
 
 
🆔@k_health
 
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید