اخبار

آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد
 دکتر روشنی در این آیین گفت: ماهیت درمان به گونه ای است که چون با درد و رنج بیماری سروکار دارد و گاهی نارضایتی  پیش می آید و همه می‌دانیم که مشکلات خاص خود را دارد، اما وقتی بیماری را درمان می کنید ، شیرینی های لذت بخشی به همراه دارد .
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه آغاز کار من در معاونت درمان با بحران زلزله سرپلذهاب همراه بود که مشکلات زیادی را برای استان ایجاد کرد گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع زلزله با تشکیل تیم های مختلف پیگیری و درمان اقدامات درمانی آغاز شد که با مداوای بیش از ۱۵ هزار مصدوم و انجام بیش از ۱۸۰۰ عمل جراحی در ۴ روز اول وقوع زلزله توانستیم این بحران را پشت سر بگذاریم. 
 
دکتر روشنی افزود: یکی از افتخارات این برهه عدم بروز مشکلی برای مصدومان در حین انتقال و همچنین پیگیری های پس از درمان در بیمارستان ‌ها بود که توسط ۱۰ تیم مدیریت درمان صورت گرفت.
 
وی گفت: در اسفند ۹۸ با شیوع ویروس کرونا باز هم درمان بیماران مورد توجه قرار گرفت و بیشترین حجم کار بر عهده معاونت درمان و بیمارستان‌های زیر مجموعه قرار گرفت. 
 
دکتر روشنی گفت:در طول ۶ پیک گذشته این بیماری حدود ۷۷ هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و حدود ۷۴ هزار نفر نیز درمان شده و ترخیص شده اند‌.
 
وی اشاره کرد: از ۳۴۰۰ تخت فعال حاضر در استان در پیک پنجم ۱۸۰۰ تخت پیش بینی کرده بودیم که در شهریور ماه رکورد بیماران بستری به ۱۶۰۰ نفر رسید.
 
دکتر روشنی افزود: افزایش تخت‌های ویژه و رساندن آن به ۳۰۰ تخت ویژه در استان با تامین تجهیزات و نیروی انسانی ، دستاورد بسیار مهم و بزرگ دانشگاه و معاونت درمان بوده است. 
 
به گفته وی براساس آمار‌های وزارت بهداشت با توجه به شاخص های مرتبط درمانی ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست بهترین نتایج را بدست بیاورد. 
 
وی با اشاره به اینکه تمام موفقیت‌های و دستاورد های بدست آمده مدیون کار تیمی کلیه اعضای کادر درمان و پرستاری و پشتیبانی در مراکز درمانی بوده است افزود: راه‌اندازی استروک سنتر ، مرکز جامع بیماری‌های خاص، مرکز کاشت حلزون ، کلینیک های ویژه شهید فتاحی،  پردیس و بوستان، بیمارستان‌های پاوه و ثلاث و ... از دستاورد‌های مهم معاونت‌ درمان در طی ۴ سال اخیر بوده است. 
 
دکتر روشنی بیان کرد: اخذ امتیازات بسیار خوب و کسب رتبه های کشوری که منجر به سرآمد شدن دانشگاه در طی سال‌های اخیر گردید از دستاوردهای بسیار مهم معاونت درمان می‌باشد. 
 
وی از تمامی روسا و مدیران بیمارستان‌ها، فوریت‌های پزشکی، mcmc و کلیه کادر درمان استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: یکی از افتخارات مهم در دوران شیوع بیماری کرونا این بود که هیچ بیماری بدون تخت نبود و همه مراجعین نیازمند درمان در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند. 
 
وی با بیان اینکه بدون شک کادر درمان از بهترین، مجرب ترین و زحمت کش ترین پرسنل دانشگاه هستند گفت: از دوست و همکار گرامی دکتر صوفیوند برای قبول مسئولیت تشکر میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
 
همچنین دکتر صوفیوند نیز در ادامه گفت:از زحمات صورت گرفته توسط استاد گرامی دکتر روشنی تقدیر و تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. 
 
وی اظهار داشت:تاکنون اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه درمان خصوصا در مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته است که شایسته تقدیر می‌باشد. 
 
دکتر صوفیوند با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راهی که آغاز شده ادامه بدهیم و روند روبه جلویی را در حوزه درمان داشته باشیم گفت: این حوزه کار مهم و خطیری دارد و لازم است همه همکاران در پیشبرد اهداف درمان برای خدمت بهتر به مردم همکاری کنند ‌. 
 
وی افزود: فرهنگ سازی در خصوص مساله درمان اهمیت زیادی دارد و در این زمینه باید تلاش کنیم.
 
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید