اخبار

دکتر حسین امیری به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از سید جلال کاظمی اسکویی

دکتر حسین امیری به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات  دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از سید جلال کاظمی اسکویی

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه دکتر حسین امیری به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب شد.

دکتر حسین امیری متولد سال ۱۳۴۸ و متخصص بیماری های داخلی می باشدکه از سوابق اجرایی وی می توان بازرس سازمان بازرسی کل کشور، مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور از سال ۸۷ تا ۸۹، مدیر درمان دانشگاه سال ۹۰، مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) از سال ۹۵ تا ۹۸ و مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ را نام برد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را آقای سید جلال کاظمی اسکویی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

 به نام خدا

جناب آقای سید جلال کاظمی اسکویی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

دکتر قباد محمدی

سرپرست دانشگاه

 

1111

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید