اخبار

سومین مورد موفق تله استروک در کشور در بیمارستان شهید چمران کنگاور انجام شد

سومین مورد موفق تله استروک در کشور در بیمارستان شهید چمران کنگاور انجام شد
:
معاون درمان دانشگاه گفت: با تلاش‌های انجام شده معاونت درمان دانشگاه و کارشناسان استرک بیمارستان شهید چمران، سومین مورد موفق تله استروک کشور در شهرستان کنگاور انجام گرفت. 
دکتر صوفیوند، معاون درمان دانشگاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: بیمار خانم ۷۸ ساله است که با همی پلژی و کاهش فورس اندام سمت راست به بیمارستان  شهید چمران کنگاور مراجعه نمود.
 
وی اظهار داشت: پس از معاینات اولیه ، انجام سی‌تی اسکن،  شرح‌حال و اطلاعات دقیق بالینی توسط دکتر  موسوی پزشک عمومی بیمارستان شهید چمران کنگاور به دکتر ساری اصلانی متخصص نورولوژی اطلاع داده شد.
 
دکتر صوفیوند گفت: پس از تایید ، داروی آلتپلاز کمتر از یک ساعت قبل از ورود بیمار به بیمارستان تزریق و بیمار جهت ادامه درمان به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اعزام گردید.
 
به گفته وی در روش تله استروک تزریق داروی ترومبولیتک در مرکز مبدأ که فاقد نورولوژی و دارای سی تی اسکن است توسط پزشک اورژانس و با هدایت و راهنمایی متخصص نورولوژی در مرکز معین ۷۲۴ به روش تلفنی انجام می‌گردد. 
 
وی افزود: پرستاران آموزش دیده ۷۲۴ در بیمارستان‌های استان نقش بسیار مهمی در انجام فرآیند‌های مربوطه، اطلاع به متخصصین نورولوژی و نجات جان بیمار دارند.
 
🆔️@k_health
 
 
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید