اخبار

تقدیر مراجع عظام تقلید قم از عملکرد وزیر و وزارت بهداشت

تقدیر مراجع عظام تقلید قم از عملکرد وزیر و وزارت بهداشت

 

در دیدار وزیر بهداشت با مراجع تقلید در قم، مراجع عظام تقلید، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی از تلاش‌های دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت و مجموعه وزارت بهداشت در مهار کرونا تقدیر کردند.

به گزارش وبدا، آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت، خطاب به وی گفت: شما و همکاران‌تان در مجموعه وزارت بهداشت توانستید خدمت بسیار بزرگی در زمینه مهار کرونا انجام دهید.

 

وی افزود: در ایام کرونا تاثیر اقدامات وزیر و وزارت بهداشت در جامعه بسیار زیاد بود و زمانی که فعالیت ها همراه با اخلاص باشد تاثیر خود را می‌گذارد. 

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه رفیع طبابت و معالجه بیماران در دین مبین اسلام، گفت: با بهره‌گیری از معارف ناب اسلام می‌توان ظرفیت خدمت به مردم را افزایش داد.

 

مسئولیت شما عبادت است 

 

همچنین آیت الله سبحانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: شما در سخت ترین شرایط به لحاظ شروع کرونا مسئولیت را بر عهده گرفتید که بحمدالله موفق بودید.

 

آیت الله سبحانی با بیان اهمیت فعالیت در حوزه بهداشت و درمان و توجه به نیاز بیماران، بیان داشت: این مسئولیت شما و خدمتگزاری نیروهای بهداشتی و درمانی عبادت است و باید در تمام امور خدا را در نظر گرفت و به خدا متکی بود.

 

آیت الله سبحانی همچنین کتاب فروغ ولایت که در خصوص زندگی امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است را به وزیر بهداشت اهدا کرد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید