اخبار

آغاز نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وزارت بهداشت

آغاز نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وزارت بهداشت
 
 
نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دکتر گلمکانی نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا ، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت ، اعضای هیات امنا و مسوولان دانشگاهی و ستادی وزارت بهداشت آغاز شد.
 
دکتر گلمکانی به دکتر محمدی برای مسوولیت دانشگاه و ایجاد زمینه وسعت خدمت به مردم در استان تبریک گفت و از زحمات ارزشمند دکتر مرادی در مدت تصدی ریاست این دانشگاه به ویژه در بحران های چند سال گذشته تقدیر کرد.

 

وی موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچون جذب دانشجویان خارجی و رتبه برتر در حوزه فناوری کشور را فراتر از انتظار و شایسته تقدیر دانست و گفت: این موفقیت ها را به همکارانم در دانشگاه تبریک می گویم.

در ادامه این نشست در سخنان پیش از دستور ، اعضای هیات امنا بر کمک مالی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه برای اجرای برنامه های توسعه سلامت و آموزش در استان و توجه ویژه به وضعیت و مطالبات پرسنلی ، پزشکان ، دانشجویان و دستیاران تاکید کردند.
 

همچنین گزارش حسابرسی مالی سال ۱۳۹۹ به همراه صورتهای مالی مربوطه در نشست‌ هیات امنا ارایه شد و با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط حسابرسان مستقل (جامعه حسابداران رسمی ایران) از صورتهای مالی و اسناد و پرونده های مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب نتیجه مقبول شد.

این‌گزارش در نشست هیات امنا توسط کارشناسان و حاضران به صورت تفصیل تجزیه و‌ تحلیل گردید و ضمن تاکید بر تکالیف ارایه شده،  به تایید هیات امنا رسید.

 

 

 

 

#تلاش_همه_جانبه_دانشگاه_قوی 

 

🔸️سفر هشتم | سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

 🆔️@k_health

 

 

 

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید