اخبار

دکتر محمدی خواستار کمک برای پرداخت بدهی های سنگین دانشگاه علوم پزشکی شد

دکتر محمدی خواستار کمک برای پرداخت بدهی های سنگین دانشگاه علوم پزشکی شد


دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نخستین جلسه هیات امنا در زمان سرپرستی دانشگاه خواستار کمک برای پرداخت بدهی های سنگین دانشگاه علوم پزشکی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی با بیان اینکه مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی سعادت و‌ توفیق است گفت: خداوند توفیق بهره برداری از این فرصت مغتنم را برای خدمت حداکثر به مردم ، به بنده و همکارانم عنایت فرماید و از آنجا که هیات امنا بالاترین رکن تصمیم گیری در دانشگاه است ، نیازمند همکاری و کمک هیات و نیز وزارت بهداشت و همکاران دانشگاه در این مسیر هستیم.

وی اظهار داشت:مسوولیت با پاسخگویی همراه است ، هم در پیشگاه مردم و هم در درگاه الهی و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کمک به مردم عزیز استان که شایسته بهترین خدمت هستند ، تلاش کنیم.

دکتر محمدی گفت:این استان به فرموده مقام‌معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی است که این سینه ستبر در مقاطع مختلف زخم برداشته و نیاز است مسوولان کشور توجه ویژه ای به استان کرمانشاه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در جمیع جهات بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی غرب کشور است و بیشترین سهم را در ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم دارد گفت: بیشترین تعداد دانشجویان بین الملل پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دانشگاه است و در بخش فناوری در چند سال گذشته پس از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی رتبه سوم کشور در کشور‌ را داراست و در استان در میان همه دانشگاهها بیشترین تعداد شرکت های دانش بنیان و تولیدات فناورانه را داشته عنوان اول را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

دکتر محمدی با بیان اینکه در زمینه تولید علم و ‌تحقیقات این دانشگاه رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده و از نظر درمان نیز بزرگترین دانشگاه غرب کشور است گفت: در بسیاری از استانها چند دانشکده علوم پزشکی نیز فعالیت می کنند ، اما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، کل استان را پوشش می دهد و با توجه به اینکه وسع مالی مردم غرب متاسفانه پایین است ، آنان بیشتر از خدمات بخش دولتی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه با این‌حجم کار و فعالیت موثر، دانشگاه از نظر مالی در مضیقه جدی است و بدهکاری بسیار سنگینی دارد گفت: این‌حجم بدهی به شرکت ها ، کیفیت خدمات را تحت الشعاع قرار می دهد و ضرر آن متاسفانه به مردم باز می گردد و نیز تاخیر مطالبات همکاران عزیز موجب نگرانی جدی است که امیدواریم با توجه ویژه دولت محترم ، در این زمینه چاره اندیشی کرد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید