اخبار

​ دکتر فرشید رئیسی به عنوان "مدیر امور آزمایشگاهها" منصوب شد/ تقدیر از دکتر مظاهر رمضانی

​ دکتر فرشید رئیسی به عنوان "مدیر امور آزمایشگاهها" منصوب شد/ تقدیر از دکتر مظاهر رمضانی
 

طی حکمی از سوی دکتر پرویز صوفیوند معاون درمان دانشگاه دکتر فرشید رئیسی  به عنوان "مدیر امور آزمایشگاهها " منصوب شد.

دکتر رئیسی متولد سال 1353 و دارای بورد تخصصی آسیب شناسی است و فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که دوره تخصصی خود را نیز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانیده است.

وی در فعالیت های مدیریتی خود تاکنون به عنوان مسئول مراکز بهداشتی درمانی کانی دینار و دزلی مریوان ، مسئول نظارت بر درمان شهرستان کامیاران ، مسئول نظارت بر درمان کردستان خدمت نموده است و از سوابق مدیریتی وی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز می توان به رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی ، مدیر بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه ، مدیر امور آزمایشگاه های معاونت درمان و نیز رئیس دبیرخانه هیأت امناء اشاره کرد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر مظاهر رمضانی عهده دار بوده است که دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

 

جناب آقای دکتر مظاهر رمضانی

 

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت امور آزمایشگاهها با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

دکتر پرویز صوفیوند

معاون درمان دانشگاه

 

الل

 

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید