اخبار

دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه مصمم در تحقق شعار سال

دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه مصمم در تحقق شعار سال
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: فعالیت شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور و  نقش ویژه ی آنها در کار آفرینی و تولید بسیار قابل توجه است و با توجه به اهمیت این مسئله « تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین » از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال انتخاب شده است. 
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی در نشست بررسی مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان اظهار داشت:فراهم ساختن زیرساختهای مناسب جهت تداوم فعالیت شرکت های دانش بنیان و انجام برنامه ریزی های لازم جهت پیشرفت این شرکت ها در مسیر تبدیل علم به ثروت در دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویژه ای مورد توجه قرار دارد و به جد پیگیری می شود. 

  دکتر محمدی افزود: با برگزاری جلسات متعدد به مسائل و مشکلات و چالش های این شرکت ها رسیدگی خواهد شد و با بهره گیری از توانمندی های اعضای هیئت علمی دانشگاه که توانایی تولید محصول و تاسیس شرکت های دانش بنیان را دارند زمینه را برای شکوفایی آنها را در دانشگاه فراهم خواهیم ساخت.
 
به گفته او لازم است از بار آموزشی اعضای هیئت علمی که یک شرکت دانش بنیان را راه اندازی نموده اند و یا در این شرکت ها مشغول به فعالیت و پژوهش در راستای تولید دانش بنیان هستند کاهش یافته و بار پژوهشی آنها افزایش یابد تا فرصت بیشتری جهت انجام تحقیق و پژوهش و تولید در اختیار داشته باشند.
 
دکتر محمدی گفت: اعتبارات لازم در رابطه با فناوری در قالب تفاهم نامه به طرح ها و ایده های کاربردی و قابل اجرا در شرکت های دانش بنیان اختصاص می یابد .
 
وی بیان کرد: لازم است ظرفیت های خالی کارخانه های داروسازی استان توسط مدیریت فناوری و معاونت غذا و دارو شناسایی گردد و این ظرفیت خالی به طور مشترک با همکاری دانشگاه و با بهره گیری از پتانسیل علمی و عملی فارغ التحصیلان داروسازی فعال گردد.
 
 در ادامه ی این نشست مدیران شرکت های دانش بنیان به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در خصوص راهکارهای تداوم و پیشرفت فعالیت این شرکت ها پرداختند 
 
🆔@k_health
 
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید