اخبار

💢دعوت سرپرست‌ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

💢دعوت سرپرست‌ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
 
 
            "بسم آلله الرحمن الرحیم"
 
🔰عبادات ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و اخلاص، بیشتر جنبه فردی داشته، انسانها می‌کوشند تا از برکات این ماه و باز بودن درهای رحمت پروردگار برای تعالی نفس و تقرب بهره بگیرند.
 
🔰آنچه با تدبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماه مبارک رمضان جای گرفت، در تکمیل این عبادات، جنبه اجتماعی و جهانی این ماه و جلوه بیرونی مجاهدت‌های نفسانی برای دفاع از مظلومان و جهاد بر علیه غاصبان و دشمنان دین و انسانیت است.
 
🔰آنگونه که امام راحل (ره) فرموده اند که (( امیدوارم که مسلمانها روز قدس را بزرگ بشمارند ))، جهان اسلام و مؤمنان در گوشه گوشه جهان در این روز بزرگ، پرخروش و ظلم ستیز بر علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد می زنند.
 
🔰اینجانب جامعه دانشگاهی را به ویژه همکاران گرامی در دانشگاه علوم پزشکی که قشر فرهیخته جامعه می باشند، برای حضور در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، دعوت می نمایم، تا در کنار هم، همدل و همگام با هم، بار دیگر به ندای آزادی خواهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری لبیک گفته و اعمال ماه مبارک رمضان را ان شاالله با این حرکت حق طلبانه تکمیل نماییم .
 
🔰امیدوارم شاهد روزی باشیم تا سرزمین های مقدس مسلمانان از زیر چکمه ناپاک صهیونیست ها پاک شده و قبله اول مسلمانان و فلسطین از لوث وجود اشغالگران پاک گردد.
 
              دکتر قباد محمدی 
                 سرپرست دانشگاه
 
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید