اخبار

مهناز تاجبخش به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از ساسان جمشیدی

مهناز تاجبخش به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از ساسان جمشیدی

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهناز تاجبخش به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه منصوب شد.

مهناز تاجبخش متولد سال 1358 در کرمانشاه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و بیش ار 19 سال سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را دارد.

معاون اداره اعتبارات دانشگاه از سال 88 لغایت 91، معاون مدیریت امور مالی دانشگاه از سال 91 الی 98 و رییس امور مالی معاونت بهداشتی از سال 98 تا کنون از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می باشد.

وی همچنین عضویت در کمیته ها و کارگروه های مالی از قبیل صرفه جویی در منابع و مصارف، نظام نوین مالی،بهای تمام شده و درآمد را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را ساسان جمشیدی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

جناب آقای ساسان جمشیدی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت امور مالی دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

 

دکتر قباد محمدی

سرپرست دانشگاه

 

33

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید