اخبار

پیام تبریک دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز معلم
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز معلم را تبریک گفت ؛ متن پیام در ذیل می آید 
 
              «بسم الله الرحمن الرحیم» 
 
 ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید دکتر مرتضی مطهری را گرامی داشته و این روز و هفته پیش رو را که به نام روز و هفته "معلم" نام نهاده شده است، تبریک می گویم.
 
 انسان معاصر به واسطه کلیتی به عنوان آموزش بر قله تمدن و پیشرفت ایستاده است ، پرچم این مقوله مهم، از تلاش پیامبران برای هدایت نسل بشر گرفته تا آموزش های اجتماعی، علمی و فرهنگی کهن و نو، بر دوش انسانهای والا و برگزیده ای قرار گرفته است که با نام پر افتخار معلم شناخته می شوند .
 
 این سرچشمه های جوشان علم و معرفت که تشنگان فراگرفتن را از زلال اندیشه و ژرفای دانش خود سیراب می ساخته ، به سان ابرهای بهاری، فراگیر و بی منت بر همگان می بارند و زمینه شکفتن و رستن را فراهم می سازند،  شریف ترین افراد جوامع بشری هستند که خیمه و بنیان اجتماع بر ستون‌ حضور آنان استوار است.
 
 این بزرگان در جامعه دانشگاهی کار سخت و سنگین باز کردن چشم های دانشجویان بر عرصه های دانش و اندیشه و جهت دهی آنان به سمت و سوی کاویدن و پرسش‌گری و پژوهیدن را بر عهده دارند ، همان دانشجویانی که بناست فردای میهن را به دستان آنان بسپاریم و این ارزش والا و وظیفه بس دشوار و حساسی است.
 
 در این روز و هفته برماست تا این اساتید را با دل و جان تکریم کرده و قدردان زحمات و گام های ثمربخش آنان در راه ترقی دانشگاه ، جامعه و کشور عزیزمان باشیم.
 
 بنده نیز که خود را از ابتدا مدیون معلمان عزیز و سپس اساتید فرهیخته دانشگاهی می دانم و خود نیز عاشقانه در این راه گام گذاشته ام، با ادای احترام به همه اساتید گرامی دانشگاه، دعای سلامت اساتید بازنشسته و یاد اساتید درگذشته، علاقمندم تا در کنار همکارانم در تیم مدیریتی دانشگاه در جهت تکریم اساتید و فراهم ساختن زمینه تعلیم موثرتر برای تربیت دانشجویان کارآزموده ، خلاق و آراسته به زینت اخلاق تلاش نمایم.
 
 در پایان امیدوارم خداوند توفیق روزافزون به این جامعه ارزشمند عطا فرماید تا کشور عزیزمان بیش از پیش از وجود نازنینشان بهره مند گردد.
 
                    دکتر قباد محمدی 
                    سرپرست دانشگاه
 
➖➖➖➖➖➖➖
کانال اخبار سلامت کرمانشاه در اینستاگرام🔻
https://instagram.com/kums.ir?utm_medium=copy_link
 
🆔️@k_health
 
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید