اخبار

عیادت و دیدار با یک استاد پیشکسوت در روز معلم

عیادت و دیدار با یک استاد پیشکسوت در روز معلم
 
 دکتر محمدی سرپرست دانشگاه با همراهی معاونان آموزشی و فرهنگی ، دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاهی به مناسبت روز معلم ، صبح امروز دوشنبه به منزل استاد بازنشسته دکتر اسد ویسی رایگانی رفت.
 
 مسوولان دانشگاه در این دیدار از پروفسور ویسی که چندیست به دلیل تصادف تحت درمان و مداوا قرار دارند عیادت و از وی دلجویی نمودند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: دکتر ویسی از افتخارات و از اساتید برجسته دانشگاه می باشند که دانشجویان زیادی را پرورش دادند.
 
وی با بیان اینکه از اتفاق پیش آمده متاسف شدیم اما خوشحالیم‌ که الحمدلله در حال حاضر استاد در وضعیت بهتری به سر می برند گفت: آرزو میکنیم که همواره این استاد ارجمند سلامت و تندرست باشند.
 
همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز بیان کرد: دکتر ویسی از اساتید پیشکسوت و برجسته دانشگاه هستند که به لحاظ ادب ، اخلاق و پشتکار همواره الگوی دانشجویان می باشند.
 
وی با بیان اینکه آینده کشور دست نسل دانشجوی ماست و کشور ما نیاز به پیشرفت دارد گفت: سکاندار این پیشرفت دانشجویان هستند و این اساتید هستند که  دانشجویان را در این مسیر پرورش می دهند.
 
وی اظهار داشت: آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی برای این استاد پیشکسوت و با اخلاق داریم.
 
گفتنی است پروفسور اسد ویسی رایگانی استاد برجسته بیوشیمی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اساتید بازنشسته دانشگاه دارای اچ ایندکس  ۲۶ و بیش از ۱۳۸ مقاله ISI و بین المللی می باشد که از  سال ۱۳۶۸ به امر آموزش دانشجویان مشغول بوده اند.
 
 از افتخارات علمی و پژوهشی وی می توان به مواردی چون : در سال ۸۶-۸۵ استاد نمونه کشوری ، سال۱۳۸۷ و سال۱۳۸۹ استاد نمونه دانشگاه ، از سال ۱۳۸۳ تا سال  ۱۳۹۵ پژوهشگر برتر دانشگاه، سال ۱۳۹۴و ۱۳۹۵ پژوهشگر برتر کشوری اشاره کرد.
 
➖➖➖➖➖➖➖
کانال اخبار سلامت کرمانشاه در اینستاگرام🔻
https://instagram.com/kums.ir?utm_medium=copy_link
 
🆔️@k_health
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید