اخبار

زنگ سلامت به صدا در آمد

زنگ سلامت به صدا در آمد
 
دراولین روز از هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره کل آموزش و پرورش  استان زنگ سلامت به صورت نمادین در مدرسه ام البنین کرمانشاه به صدا درآمد.
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در این مراسم هفته معلم را به معلمان و استادان گرانقدر و پر تلاش استان که افتخار تدریس و آموزش به فرزندان این مرز و بوم را دارند تبریک و تهنیت گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه آغاز هفته سلامت را گرامی می داریم گفت: شعار هفته سلامت امسال، "سلامت ما، سلامت سیاره ما" می باشد، سلامتی یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و همواره باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.
 
دکتر محمدی گفت: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی که دارد نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت افراد  ایفا می کند و پس از وزارت بهداشت ، بیشترین کمک را به حفظ سلامت جامعه می نماید. 
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در بحران کرونا نهایت همکاری را در راستای مهار بیماری کرونا با دانشگاه علوم پزشکی داشت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است گفت: آموزش و پرورش در انجام واکسیناسیون و  رعایت پروتکل های بهداشتی نیز همکاری بسیار خوبی با دانشگاه داشته است. 
 
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان بزرگترین ثروت و سرمایه ما در کشور محسوب می شوند و این نیروی انسانی است که پیشرفت هر کشوری را تضمین می کند گفت: اگر مسئولین کشور و استان به دانش آموزان و دانشجویان توجه ویژه داشته باشند و در راستای بالندگی آنها بکوشند در پیشرفت کشور نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. 
 
دکتر محمدی عنوان کرد: آموزش و پرورش با فرهنگ سازی مناسب  و آموزش لازم به دانش آموزان در زمینه های مختلف در حوزه بهداشت و سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در کاهش بار بیماری ها بسیار اثرگذار خواهد بود.
 
 
 
🆔@k_health
 
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید