اخبار

بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید کردند.
 
 در این‌ بازدید که دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و دکتر شهرستانی ایشان را همراهی می کردند از غرفه ها بازدید و با فناوران صحبت نمودند.
 
گفتنی است این نمایشگاه،به مناسبت هفته سلامت و در  راستای شعار سال با شرکت تعداد ۲۳ شرکت شامل ۱۲ شرکت دانش بنیان برپا گردیده ، ۲۸ محصول به معرض نمایش گذاشته شده است‌.

 

 آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: توانمندیهای دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خیلی خوب است و در این نمایشگاه کاملا مشهود می باشد.

 حضرت آیت اله علما اظهار داشت: آنچه که در این نمایشگاه بیش از هر چیز دیگری نمود دارد حضور جوانان مستعد و پرتلاشی است که باید از همه لحاظ حمایت شوند.

 وی بیان کرد: تاکید مقام‌ معظم رهبری نیز حمایت از جوانان می باشد ، دولت محترم هم در تلاش است که تمهیداتی را فراهم کند که استعداد این جوانان بیش از پیش شکوفا گردد.

امام جمعه استان گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم و به معنای واقعی از این جوانان که هدفشان خدمت به جامعه علمی کشور است کمک‌ کنیم.

 

➖➖➖➖➖➖➖

کانال اخبار سلامت کرمانشاه در اینستاگرام🔻

https://instagram.com/kums.ir?utm_medium=copy_link

 

🆔️@k_health

 
✳️ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ؛ پیشرو در تحقق شعار سال 
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید