اخبار

آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست دانشگاه

آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست دانشگاه
 
 آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دانشکده بهداشت با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست دانشگاه برگزار شد.
 
دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه در این مراسم هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت مقام والا و ارزشمند اساتید گرانقدر دانشگاه دانست و گفت: در این جمع اساتیدی داریم که بیش از سه دهه عمر خود را صرف تدریس و آموزش کرده اند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:بسیار خرسندم که  پس از دوسال بیماری کووید ۱۹ دوباره سر کلاس های درس حضور پیدا کردیم ،بسیاری از فعالیت ها در این دوسال تعطیل شدند و باید عقب ماندگی های این دو سال را جبران کنیم.
 
دکتر وزیری با اشاره به اینکه در حوزه بین المللی سازی و عدالت توسعه نظام آموزشی تلاش بسیار خوبی در دانشگاه صورت گرفته است گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجداداً به عنوان کلان منطقه ۳ آمایشی معرفی شده است و سرپرست دانشگاه به عنوان رییس کلان منطقه و معاون آموزشی به عنوان دبیر کلان منطقه می باشد..
 
وی افزود:در حال حاضر نیاز به یک بازبینی در سند استراتژیک آموزش داریم و باید گام  های بلندی در راستای  ارتقا دانشگاه برداریم.
 
معاون آموزشی دانشگاه گفت: اساتید گرانقدر همواره نقش بسیار مهمی در پیشرفت دانشگاه ایفا کرده اند و در مدیریت دانشگاه تأثیرگذار هستند.
 
وی ابراز امیدواری کرد در سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه و تامین اعتبار پروژه های دانشگاه بتوانیم با سرعت بیشتری پروژه های دانشگاه را جلو ببریم و هر چه زودتر جشن بزرگداشت مقام اساتید دانشگاه را در پردیس دانشگاه برگزار نماییم. 
 
دکتر وزیری از تمام اساتیدی که در زمان دو سال شیوع بیماری کرونا با توجه به سختی شرایط در کنار یکدیگر و همراه و همدل با دانشگاه با جان و دل خدمت کردند بسیار سپاسگزاری کرد و گفت:  و یاد و خاطره همکارانی را که متاسفانه جان خود را به دلیل کووید ۱۹ و در راه حفظ سلامت دیگران از دست دادند و دیگر در جمع ما نیستند گرامی می داریم.
 
🆔️@k_health
 
 
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید