اخبار

اساتید دانشگاه علوم پزشکی محور اصلی و مغز متفکر تمام فعالیتهای این دانشگاه هستند

اساتید دانشگاه علوم پزشکی محور اصلی و مغز متفکر تمام فعالیتهای این دانشگاه هستند
 
 دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید این دانشگاه  گفت: هفته  گرامیداشت مقام استاد را به همه اساتید ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک می گویم و از حضور ارزشمند استاندار محترم کرمانشاه در این مراسم قدردانی می نمایم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه خوشبختانه با پی گیری های استاندار محترم مصوبات خوبی در سفر آینده ریاست محترم جمهور به کرمانشاه در نظر گرفته شده  گفت: ازجمله این مصوبات تکمیل پردیس دانشگاه ، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده پزشکی و پروژه های بیمارستانی است که امسال اعتبار خوبی از محل سفرریاست جمهوری برای آنها قرار داده شده است.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه شما اساتید محور اصلی و مغز متفکر  تمام فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی هستید گفت:  تیم جدید دانشگاه با همکاری یکایک شما عزیزان برنامه های مختلفی برای ارتقاء سطح علمی دانشگاه و خدمات بهداشتی درمانی در استان دارد.
 
وی افزود: اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب درمان غرب کشور است و یکی از دانشگاههای بزرگ در زمینه آموزش هستیم و در زمینه های مختلف دانشجو تربیت می کنیم به خاطر وجود شما اساتید گرانقدر است.
 
سرپرست دانشگاه عنوان کرد: از نظر تعداد دانشجوی بین الملل نیز سومین دانشگاه در کشور هستیم ، در حوزه تحقیقات و پژوهش هشتمین دانشگاه در کشور و از نظر فن آوری بعد از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی سومین دانشگاه در کشور هستیم.
 
دکتر محمدی گفت: در زمینه درمان بیماری کرونا هم در این دوسال اساتید افتخار آفرینی کردند و بیماران زیادی را ازمرگ نجات دادند.

 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید