اخبار

در آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح شد

در آیین گرامیداشت روز معلم و تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح شد
 
امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بر روح پر فتوح تمامی شهدای کشور از جمله مدافعان سلامت که جایشان امشب در بین ما خالیست درود میفرستم.  
 
وی بیان کرد: باعث افتخار بنده است و خداوند را شاکرم که در چنین شب ارزشمندی در جمع اساتید و جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی حضور دارم.
 
امیری مقدم گفت: بی‌شک تمامی روزهای خداوندی خوب است اما امروز به واسطه توفیقات استان، از جلسات صبح امروز تا بازدید های عصر و افتتاح پروژه ها در بیمارستان های آیت ا... طالقانی و دکتر محمد کرمانشاهی برای بنده روز بسیار خوبی بود. 
 
وی افزود: من اعتقادی به کلنگ زنی پروژه ‌های عمرانی ندارم و باید هر پروژه آغاز، پایان و افتتاح داشته باشد و امروز راه اندازی و افتتاح بخش های جدید در بیمارستان های آیت ا... طالقانی و دکتر محمد کرمانشاهی اقدامات بسیار مثبت و از جمله نیازهای ضرروری استان بود که خدمات شایانی به نیازمندان و بیماران ارائه خواهد داد. 
 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کار بسیار خوبی را دنبال کردند گفت: بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اقدام ارزشمندی بود که امروز افتتاح شد.
 
وی با اشاره به اینکه در طی ماه گذشته، سه بار از بیمارستان دکتر کرمانشاهی بازدید کردم که دو بار آن به صورت سرزده بوده است گفت: برایم جالب بود که در بازدید امروز در این بیمارستان شاهد آن بودیم که تمام کادر این بیمارستان با عشق و علاقه اقدام به راه اندازی بخش جدید این بیمارستان کرده بودند  
 
وی گفت: از یکایک شما اساتید و کادر دانشگاه علوم پزشکی که در کرونا خوش درخشیدید، شهید تقدیم این راه کردید و تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفتید، تقدیر و تشکر می کنم و بر شما که سلامت مردم را با تلاش خود تضمین کردید درود میفرستم.
 
 
 
🆔@k_health
 
 
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید