اخبار

آبی در استان پدیدار شد

آبی در استان پدیدار شد

 

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت) ۱۱ شهرستان استان در وضعیت زرد و سه شهرستان دیگر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

«مهدی محمدی» جمعه شب به ایرنا افزود: براساس رنگ بندی جدید از امروز شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، روانسر، قصرشیرین، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، هرسین، پاوه و صحنه در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوانرود، کنگاور و سنقروکلیایی در وضعیت آبی قرار دارند.

 

یک نفر در شبانه روز گذشته براثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان باخت

 
با ثبت یک مورد فوت در شبانه روز گذشته تعداد جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به سه هزار و ۱۳۸ نفر افزایش پیدا کرد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این مدت ۱۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و ۱۴ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شدند
مهدی محمدی افزود: در حال حاضر ۴۵ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶ در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و حال ۴ نفر هم وخیم گزارش شده است

 

شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۷ بیمار دیگر

 
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۶۴ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۷۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۳۶۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۳۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۷۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۹۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۸ هزار و ۸۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید