اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث بیمارستان تخصصی ویژه جانبازان اعصاب و روان استقبال می کند

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث بیمارستان تخصصی ویژه جانبازان اعصاب و روان استقبال می کند
 
نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نشست پیگیری احداث بیمارستان تخصصی ویژه جانبازان اعصاب و روان امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل شد. 
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: ارائه خدمات درمانی و دارویی لازم جهت  ایثارگران و جانبازان از مواردی است که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره به صورت جدی پیگیری می گردد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:دانشگاه از احداث بیمارستان تخصصی ویژه جانبازان اعصاب و روان استقبال می کند و امیدواریم پس از انجام اقدامات لازم و  کسب موافقت اصولی از وزارت بهداشت ، کار احداث این بیمارستان تخصصی به زودی در کرمانشاه آغاز شود. 
 
دکتر محمدی گفت: این بیمارستان پس از راه اندازی می تواند خدمات تخصصی مطلوب و شایسته را در خصوص مغز و اعصاب به جانبازان و خانواده معزز  و گرانقدر و عموم مردم جامعه ارائه دهد .
وی افزود: علاوه بر آن این بیمارستان می تواند به عنوان مرکز تخصصی ویژه بیماران اعصاب و روان غرب کشور به جانبازان و بیماران استانهای همجوار نیز خدمات تخصصی لازم را ارائه نماید .
 
همچنین حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در ۸ سال دفاع مقدس با از جان گذشتگی و ایثار از میهن اسلامی دفاع کردند و در حال حاضر بسیاری از جانبازان و ایثارگران دچار آسیب های فراوان و بیماری های متعدد هستند و باید برای درمان آنها  نهایت تلاش خود را بکار بگیریم .
 
وی اظهار داشت:به دلیل فقدان بیمارستان‌ تخصصی جانبازان اعصاب و روان در استان کرمانشاه  این بیماران جهت درمان باید به شهرهای شیراز، اردبیل ، تهران و مشهد مراجعه نمایند و این امر خانواده های این عزیزان را با مشکلات فراوان مواجه می سازد .
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: امیدوارم با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هر چه زودتر این بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در استان راه اندازی شود و جانبازان اعصاب و روان و خانواده های آن ها بتوانند از خدمات آن بهره مند گردند.
 
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید