اخبار

امحاء ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه

امحاء ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحاء ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،امحاء ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه دکتر شهریار مستوفی گفت: گروه‌های بازرسی و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در بازرسی از یک واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی موفق به کشف و ضبط ۳۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس نامرغوب و همچنین ۱۰۰ کیلوگرم همبرگر فاسد شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله نسبت به معدوم سازی فرآورده های گوشتی فاسد اقدام شد گفت: پرونده برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

دکتر مستوفی از شهروندان خواست با توجه به آغاز فصل گرما از خرید و نگهداری انواع فرآورده‌های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس، خارج از محیط یخچال خودداری کنند.

وی اظهار داشت: از همه شهروندان محترم تقاضا دارم از مصرف انواع فرآورده های گوشتی که پوشش آنها چروک خورده و از مصرف انواع سوسیس و کالباس که رنگ آنها از صورتی به تیرگی متمایل می باشد، پرهیز کنند.

دکتر مستوفی با بیان اینکه مردم از خرید و مصرف انواع برگر و کباب لقمه که از حالت منجمد خارج شده است خودداری کنند گفت: همچنین قبل از خرید انواع فرآورده های گوشتی ابتدا به شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضاء پروانه های بهداشتی ساخت و همچنین شکل و رنگ بافت آن توجه فرمایند. 

 

🆔@k_health

 

 

 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید