اخبار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی
⚛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی را تبریک گفت:🔻🔻
 
             «بسم الله الرحمن الرحیم»
 
 ۲۷ اردیبهشت ماه ، روز روابط عمومی و ارتباطات را به همکاران گرامی حوزه روابط عمومی در تمام بخش های مجموعه دانشگاه و سازمان های همکار و جامعه رسانه ای استان تبریک می گویم.
 
 دنیای حاضر دنیای ارتباطات است و تقریبا همه مردم با استفاده از وسیله های ارتباطی خود روزانه ساعتها با افراد دیگر در ارتباط هستند ، تا جایی که زندگی امروز بدون این مقوله مقدور نیست .
 
در این میان متخصصان ارتباط در عرصه روابط عمومی و رسانه بر پایه تکنولوژی های ارتباطی نوین ، به صورت هدفمند و پیوسته در مسیر اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و پاسخگویی فعالیت می نمایند.
 
 این فعالیت در طی بیش از دو سال گذشته‌ که می‌بایست مردم در زمان کوتاهی تغییر رفتار داده و روش نوینی از زندگی را تجربه می کردند ، بیش از پیش اهمیت خود را عیان ساخت و نقش موثری در مدیریت بیماری کرونا داشت.
 
 لازم می دانم در چنین روزی از همه همکاران مسئولیت پذیر در روابط عمومی های دانشگاه و استان و نیز جامعه رسانه ای استان به خاطر مجاهدت های هدفمند و یکپارچه برای یاری نظام سلامت تقدیر کنم .
 
 همچنین از همکاران در تیم مدیریتی دانشگاه میخواهم به طور جدی پاسخگویی و ارتباط با رسانه ها را به عنوان یک فرصت مهم در جهت برقراری ارتباط با مردم و همراه کردن آنها با برنامه های حوزه سلامت که هدفی جز مراقبت از تندرستی و ارتقای سلامت و زندگی بدون بیماری برای آحاد جامعه ندارد ، استفاده نمایند.
 
توفیق همگان را از خداوند منان خواستارم
 
             دکتر محمدی 
           سرپرست دانشگاه
 
🆔@k_health
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید