اخبار

بازدید مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با همراهی مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان از بیمارستان معتضدی

بازدید مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با همراهی مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان از بیمارستان معتضدی
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری عصر روز یکشنبه دوم خرداد ماه با همراهی مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان از بیمارستان تخصصی زنان و زایمان معتضدی بازدید کرد. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در حاشیه این بازدید عنوان کرد: توجه به زنان به عنوان پایه و ستون اصلی خانواده بسیار حائز اهمیت است، از طرفی اختصاص تسهیلات مناسب به مادران بویژه در دوران بارداری و شیردهی از مهم ترین بندهای سیاست های ابلاغی جمعیت است و لذا لازم است در این خصوص برنامه ریزی توسط نهادهای مرتبط بعمل آید. 
 
همچنین دکتر رجعتی رییس بیمارستان معتضدی نیز گفت: این مرکز از جمله مراکز با قدمت و خوش پیشینه استان است که تمامی خدمات بروز تخصصی تشخیصی و درمانی را به مراجعین ارائه می‌نماید.  
 
وی اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر مردم استان کرمانشاه پذیرای مراجعین از استان‌های همجوار نیز هست و حدود یک سوم موالید استان در این بیمارستان انجام میشود. 
 
در ادامه دکتر عباسپور مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده نیز با بیان اینکه بیش از نود درصد پرسنل شاغل در این بیمارستان بانوان هستند که با تخصص و علاقه به ارائه خدمت میپردازند گفت: امید است نتیجه این بازدید بتواند در راستای ارتقا وضعیت موجود و جذب اعتبارات استانی برای بیمارستان مفید و موثر واقع گردد.
 
گفتنی است، در راستای اجرا و نیل به اهداف قانون "جوانی جمعیت و حمایت از خانواده"، با توجه به اهمیت مراقبت از مادران باردار و زایمان ایمن، در ادامه این بازدید در نشستی مشترک با مدیران بیمارستان معتضدی و معاونت درمان دانشگاه طرح‌های توسعه این مرکز در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
 
☑️ @K_Health
۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید