اخبار

لزوم تاکید بر شعائر دینی در کنار رسالت اصلی هر سازمان؛

لزوم تاکید بر شعائر دینی در کنار رسالت اصلی هر سازمان؛
 
جلسه ستاد اقامه نماز با حضور سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام مولوی رییس ستاد اقامه نماز استان و دیگر اعضای این ستاد صبح امروز برگزار شد.  
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در این نشست عنوان کرد: شهادت سرهنگ پاسدار شهید صیاد خدایی را تسلیت می گویم، شهادت این پاسدار ارجمند نشان می دهد که باب شهادت همچنان باز است.
 
وی با بیان اینکه کمترین فعالیت فرهنگی ما تامین امکانات و فراهم سازی مکان نماز برای پرسنل و خدمت گیرندگان در مجموعه دانشگاه است گفت: در برخی از مراکز فضای مناسبی برای نمازخانه در نظر گرفته نشده است و یک مکان دور افتاده به این امر مهم اختصاص یافته در حالی که باید نمازخانه مورد توجه و در دسترس کارکنان و مراجعان باشد.
 
دکتر محمدی بیان کرد:درست است‌ که ما خادمان سلامت هستیم و وظایف مهمی در محل کار در این حوزه بر عهده داریم، اما نباید از توجه به این فریضه مهم غفلت کنیم.
 
وی تاکید کرد: توسعه زیر‌ساخت‌های فرهنگی و توجه ویژه به فریضه نماز و شعائر دینی و ارزش‌های والای اسلامی، در کنار رسالت اصلی هر سازمان باید به طور جدی مورد تاکید قرار گیرد.  
 
گفتنی است در این نشست اختصاص بودجه برای بهسازی ابنیه، تاسیسات و امکانات مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی، پخش اذان از مراکز و تشکیل تیم بررسی وضعیت نمازخانه ها در مراکز تابعه دانشگاه و تهیه برنامه پیشنهادی برای رفع مشکلات و توسعه نمازخانه ها تصویب گردید. 
 
 
 
☑️ @K_Health
۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید