اخبار

دکتر سیروس جلیلی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب شد / تقدیر از دکتر رضا خدارحمی

دکتر سیروس جلیلی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب شد / تقدیر از دکتر رضا خدارحمی
 
طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر سیروس جلیلی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری  دانشگاه منصوب شد.
 
دکتر سیروس جلیلی متولد ۱۳۴۴  فارغ التحصیل مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) علوم تشریحی در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه شهید بهشتی و دارای مرتبه استادی می باشد که از سوابق اجرایی وی می توان معاون آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی ، مدیر پژوهشی دانشکده پزشکی ، معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی و مدیر گروه علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را نام برد.
 
وی دارای ۱۰۵ مقاله آی اِس آی، 21 مقاله اسکوپوس ،  ۱۸ مقاله پابمد و دو مورد تالیف کتاب با عناوین آشنایی با کامپیوتر برای رشته های علوم پزشکی و آناتومی عمومی است.
 
همچنین فصولی از ۳ کتاب مرجع آناتومی تنه گری  ، آناتومی  سر و گردن گری و آناتومی بالینی اسنل را ترجمه ، در ۴۰ کنگره علمی داخلی و خارجی مقالات خود را ارائه نموده و ۴ ثبت اختراع داخلی دارد.
 
گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر رضا خدارحمی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.
 
به نام خدا
جناب آقای دکتر رضا خدا رحمی 
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 
بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.
 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده و در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.
 
دکترقباد محمدی
سرپرست دانشگاه

خدارحمی

 
۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید