اخبار

همکاران شبکه های بهداشت و درمان ازصبورترین و پرتلاش ترین افراد نظام سلامت هستند

همکاران شبکه های بهداشت و درمان ازصبورترین و پرتلاش ترین افراد نظام سلامت هستند
 
 مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه در نشست مدیران حوزه بهداشت گفت: همکاران ارزشمند در شبکه های بهداشت و درمان از صبورترین و پرتلاش ترین افراد شاغل در سیستم بهداشت و درمان هستند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر بیگلری در این نشست از زحمات بی دریغ دکتر شکیبا که دلسوزانه برای رفع مشکلات شبکه ها در تلاش هستند، تشکر و قدردانی کرد.
 
وی بابیان اینکه یکی از مشکلات شبکه ها مسائل مالی است که معاونت توسعه با تمام توان و تلاش مضاعف پیگیر جذب منابع مالی هستند گفت: با پی گیریهای ایشان که به صورت تمام وقت در تلاشند هر ماه یکبار کارانه همکاران پرداخت شده است.
 
دکتر بیگلری افزود:شبکه های بهداشت و درمان خط مقدم مسائل بهداشتی و درمانی هستند و توجه به خواستها و نیازهای آنان در اولویت اصلی دانشگاه باید قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه کم کاری در موضوع جوانی جمعیت قابل قبول نیست و باید با برنامه های خوب در این زمینه اقدامات موثری داشته باشیم گفت: بهورزها ارتباط خوبی با مردم دارند و می توانند نقش مهمی در جوانی جمعیت داشته باشند ، برگزاری جلسات و بالا بردن اطلاعات بهورزها در جهت تشویق مردم به فرزندآوری میبایست مورد تاکید شبکه های بهداشت و درمان قرار بگیرد.
 
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید