اخبار

دکتر محمدی: توکل و خودباوری از بزرگترین دستاوردهای آزاد سازی خرمشهر بود

دکتر محمدی: توکل و خودباوری از بزرگترین دستاوردهای آزاد سازی خرمشهر بود
صبح امروز مراسم سالروز گرامیداشت عملیات فتح خرمشهر، روز مقاومت و پایداری با حضور حضرت آیت الله علما نماینده محترم ولی فقیه در استان و  امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مقامات لشگری و مدیران ارشد استانی و دانشگاهی در دانشکده بهداشت برگزارشد.
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در این مراسم گفت: یکی‌از اتفاقات بزرگ در یک قرن گذشته، پیروزی انقلاب اسلامی بود در حالیکه بسیاری از  سیاستمداران فکر نمی‌کردند که چنین اتفاقی رخ دهد، اما به نفس پاک امام راحل(ره) و به برکت خون شهدا این انقلاب به ثمر نشست.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب بسیاری از کشورها فکر نمی کردند این انقلاب دوام بیاورد و در زمان کوتاهی شکست خواهد خورد؛ ولی به حول و قوه الهی ادامه پیدا کرد و قوی تر شد.
 
 دکتر محمدی گفت:پیروزی انقلاب تاثیر بزرگی در دنیا داشت که مهمترین آن محوریت مقاومت و مقابله با استعمارگران بود . دشمنی ها از آن زمان با انقلاب شروع شد.
 
وی بیان کرد:  یکی از دستاوردهای بزرگ آزاد سازی خرمشهر ارتقاء روحیه خود باوری و توکل در بین مردم است و با این روحیه ، جوانان، دانشمندان و پزشکان توانستند  به خودکفایی و تولید علم برسند.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه امروزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تولید علم و فناوری و محصولات دانش بنیان پیشتاز است که حاصل همان روحیه خودباوری است گفت: پزشکان و دانشمندان نامدار این استان که کشورهای‌ منطقه آرزوی آنها را دارند در دامان این انقلاب رشد و پرورش‌ یافته اند.
 
وی افزود: پیشرفت شگرف ایران اسلامی در تمام زمینه های علمی، پژوهشی و نظامی مرهون خون های ریخته شده شهداست و قطعا آینده روشنی در انتظار این انقلاب و مملکت می باشد.
 
 
🆔@k_health
 
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید