اخبار

پرداخت به موقع حقوق پرسنلی و توجه به نیازهای همکاران در اولویت کاری معاونت توسعه دانشگاه

پرداخت به موقع حقوق پرسنلی و توجه به نیازهای همکاران در اولویت کاری معاونت توسعه دانشگاه
 
 مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در نشست با مدیران شبکه های بهداشت و درمان گفت: افتخاراتی که در حوزه مهار کرونا نصیب دانشگاه شد متعلق به همه شما عزیزان است. اگر تلاش شبانه روزی شما نبود اکنون کرمانشاه این وضعیت مناسب را از جهت مهار کرونا نداشت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس صادق کریمی اظهار داشت:  کرونا باعث شد اعتبارات دو سال گذشته به این بحران اختصاص یابد و حوزه های دیگر در اولویت نبودند.
 
وی افزود: برنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع این است که اعتبارات هر شبکه را در اختیار خود شبکه قرار دهد.
 
مهندس کریمی گفت: پرداخت به موقع حقوق پرسنلی و توجه به نیازهای همکاران در اولویت کاری معاونت توسعه است و باتمام‌ توان برای به روز شدن پرداختهای پرسنلی تلاش می کنیم.
به گفته وی در زمینه حاملهای انرژی اقدامات خوبی صورت گرفت . بدهی دانشگاه به آبفا کامل پرداخت شده و مشکلی در این زمینه نداریم.
 
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که اعتبارات به صورت متمرکز در ستاد دانشگاه پرداخت نشود و به صورت غیر متمرکز باشد گفت: این امر در صرفه جویی های مالی تاثیر فراوانی خواهد داشت.
 
مهندس کریمی اعلام کرد:هر کدام از شبکه های بهداشت و درمان بتوانند از شهرستان اعتبار جذب کنند به همان میزان از دانشگاه هم اعتبار دریافت خواهند کرد.
 
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید