اخبار

دکتر محمدی: دانشجوی بسیجی باید نمونه و نخبه علمی دانشگاه باشد

دکتر محمدی: دانشجوی بسیجی باید نمونه و نخبه علمی دانشگاه باشد
 دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه عصر روز چهارشنبه در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه گفت: از دیدن چهره های جوانان بسیجی و فعال در این دانشگاه بسیار خرسند می شوم. اینکه در تلاطمات و راه‌های مختلف جامعه جهانی و پیرامونی، مسیر درستی را انتخاب کرده اید، بسیار گران قیمت است و باید قدر این نعمت را بدانید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه طی کردن راه و رسم بسیجی در دوران جوانی و کسب تجربه برای خدمت به مردم فرصت مغتنمی است گفت: انتظار ما از شما همکاران عزیز بسیجی ویژه و خاص است، چرا که روحیه و‌ اعتقادات تان، شما را به سمت خدمت بهتر به مردم و جامعه سوق می دهد. 
 
دکتر محمدی گفت: اگر معنویت نباشد تلاش برای خدمت به جامعه، خانواده و خیر رساندن به مردم برکت نخواهد داشت. 
 
وی افزود: شما باید در میان دانشجویان از نظر آموزشی نمونه و نیز نخبه علمی هم رده‌های خود باشید و با ادامه تحصیل و ارتقای علمی همچنان با تفکر بسیجی در سنگرهای خدمت و کرسی ها علمی و آموزشی سربلند باشید.
 
سرپرست دانشگاه بابیان اینکه سلامت جسمی دانشجویان هم بسیار مهم است گفت:استفاده از اوقات فراغت برای ورزش و تندرستی و صیانت از سلامت شما برای مسیر مهمی که در پیش گرفته اید، از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
دکترمحمدی گفت: بسیجی عنوانی مقدس و بسیجی بودن بسیار ارزشمند است که امیدوارم شما با داشتن افتخار این عنوان، در حد اعلا برای کسب علم و معنویات و سلامت و‌ موفقیت خود برای خدمت بهره بگیرید. 
 
وی اظهارداشت: ما در دانشگاه از برنامه های بسیج حمایت می کنیم و اعتقاد داریم که این برنامه ها هم راستا با برنامه های دانشگاه در خدمت به نظام، انقلاب، دانش پزشکی و مردم است.
 
همچنین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز گفت: حمایت های مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی از بسیج دانشجویی ستودنی و شایسته تقدیر است. 
 
وی اظهار داشت: بسیج دانشجویی تنها تشکل تاسیس شده توسط حضرت امام (ره) است که در مسیر ترویج ارزش های اسلامی و انقلاب گام برمیدارد و در دانشگاه‌های کشور منشاء اثرات و برکات بسیار زیادی بوده است.
 
وی بابیان اینکه چتر معنوی بسیج دانشجویی باید بر تمام دانشگاه گسترش یابد و جذب حداکثری باید مد نظر فعالین مکتب بسیج باشد گفت: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف علمی و اجرایی در دانشگاه از وظایف دانشجویان بسیجی است و هر فردی که در این مکتب توفیق خدمت دارد باید در تمامی جنبه ها برای توسعه و اعتلای انقلاب و کشور تلاش کند.
 
☑️ @K_Health
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید