اخبار

ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری اعلام شد.

ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری اعلام شد.
کارت ورود به جلسه از فردا توزیع می شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ساعت 8 صبح فردا دوشنبه 25 بهمن ماه از پذیرش حدود 2 هزار داوطلب در این آزمون خبر داد.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مهلت توزیع اینترنتی کارت آزمون تا روز چهارشنبه 27 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir ، اظهارکرد: آزمون دستیاری ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه با رقابت 15 هزار و 250 داوطلب در25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روند اجرایی آزمون نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با آسودگی خاطر در فرصت باقی مانده به مطالعه بپردازند تا با آمادگی کامل بر سر جلسه آزمون حاضر شوند.

ضیایی با اشاره به تقلیل حوزه‌های امتحانی از 33 حوزه در سال گذشته به 18 حوزه در سال جاری، گفت: کاهش تعداد حوزه‌ها یکی از تغییرات اجرایی آزمون این دوره است و برای تمرکز بیشتر به امنیت حوزه‌ها تعداد حوزه‌ها در این دوره از آزمون کاهش یافته است، همچنین در نظر داریم در صورت امکان حوزه‌های تهران را به یک حوزه کاهش دهیم.

ضیایی افزود: افرادیکه به دلیل نقص مدارک و روند اجرایی ثبت‌نام در زمان‌های مقرر، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند مجاز به حضور در جلسه آزمون نیستند.

وی با اشاره به تستی بودن کلیه سوالات آزمون دستیاری، اظهارکرد: تعداد سوالات این دوره آزمون 200 سوال است و داوطلبان باید توجه داشته باشند که به هر پاسخ اشتباه نمره منفی تعلق می‌گیرد.

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید