اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پر افتخار در حوزه تحقیقات و فناوری

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پر افتخار در حوزه تحقیقات و فناوری
 دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فناوری  بر لزوم توجه ویژه و عزم همگانی اساتید و همکاران دانشگاهی در مسیر اعتلای روز افزون این بخش تاکید کرد و گفت:اهمیت حوزه "تحقیقات و فناوری" روز به روز بیش از گذشته نمایان می شود و این نشان از جایگاه ویژه این بخش است. هرچه کشورها به سمت رشد حرکت می کنند، بر اهمیت این حوزه افزوده می‌شود و بالندگی جوامع در شاخص های گوناگون، ارتباط مستقیمی با توسعه تحقیقات و فناوری دارد.  
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:در کشور ما نیز خوشبختانه این حوزه به ویژه در دهه‌های اخیر بسیار پر رنگ تر شده است، به گونه ای که رهبر معظم انقلاب شعار امسال را با توجه ویژه به حوزه فناوری مزین و نامگذاری فرمودند و این نشان می‌دهد اگر در کشور ما این حوزه رشد و توسعه یابد، می تواند موجب ارتقاء دیگر شاخص‌ها در بخش‌های گوناگون گردد و برکات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورد. 
 
دکتر محمدی با بیان اینکه یکی از وجه‌های اصلی تمایز دانشگاه از دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها همین حوزه تحقیقات و فناوری است گفت: بسیاری از ارگان های دیگر هم در بخش آموزش فعالت می کنند اما نام دانشگاه با وجود بخش تحقیقات و فناوری جلوه دیگری دارد. 
 
وی اظهار داشت: امیدوارم با حمایت ویژه از حوزه گسترده تحقیقات و فناوری و با عزم همگانی در بخش‌های مختلف دانشگاهی، شاهد ارتقاء روز افزون این حوزه باشیم و با محصولات و خدمات بخش تحقیقات و فناوری در مسیر تعالی دانشگاه و ارتقاء سطح رفاه مردم و خدمت روزافزون به جامعه گام برداریم.  
 
سرپرست دانشگاه گفت:خوشبختانه حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طول ادوار مختلف، با زحمات اساتید دانشگاه و تمامی همکاران فعال در این بخش، از جمله حوزه‌های‌ پر افتخار دانشگاه بوده و در مرتبه بالایی در سطح کشور ایستاده است و از جمله دانشگاه‌های برتر در این بخش شناخته می‌شود و این موضوع مسئولیت ما را در قبال حوزه تحقیقات و فناوری دو چندان می کند ‌ امیدواریم با همت همگانی بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و شاهد توفیقات روز افزون این بخش باشیم‌. 
 
به گفته وی تغییر و تحولات مدیریتی در دانشگاه و هر سازمان اداری و مجموعه اجرایی، با هدف تزریق انگیزه‌ و ایده‌های بدیع و تفکرات نو صورت میگرد و تجربه‌ و دانش مدیریتی ثابت کرده است که این تغییر و تحولات با ورود اندیشه و انگیزه و تفکرات جدید و نو، به پیشرفت و رشد مجموعه ها می‌انجامد.   
 
وی اظهار داشت: دکتر خدا رحمی زحمات بسیار زیادی کشیدند و با دقت و تلاش بی شائبه خود برای اعتلای این بخش بسیار کوشیدند که شایسته تقدیر است و همگی شاهد کوشش و دغدغه ایشان برای پیشرفت و ارتقاء حوزه تحقیقات و فناوری بودیم.   
 
همچنین افزود: دکتر جلیلی از اساتید خوش پیشینه و با اخلاق دانشگاه هستند و ایده های خوبی برای توسعه حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه دارند که می توانند در مسیر رشد و اعتلای این حوزه اثر گذار باشد.
 
سرپرست دانشگاه گفت:امید داریم با همت و همراهی تمامی همکاران در تمامی حوزه‌های دانشگاهی به ویژه اساتید و محققین، شاهد پیشرفت روز افزون حوزه های پژوهشی و فناوری در دانشگاه باشیم.
 
 
 
☑️ @k_health
۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید