اخبار

سومین گام در پایش میدانی در جمع افتخار آفرینان بهداشت/تامین ، نگهداری، حمل و نقل و تزریق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه بهداشتی یک کار بزرگ و جهادی بود

سومین گام در پایش میدانی در جمع افتخار آفرینان بهداشت/تامین ، نگهداری، حمل و نقل و تزریق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه بهداشتی یک کار بزرگ و جهادی بود
 
 
عصر امروز دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، برنامه پایش معاونت بهداشتی را آغاز نمود.
 
در این نشست که معاون ، مدیران ، روسای ادارات و کارشناس مسوولان این معاونت حضور داشتند ، برنامه های در دست اجرا و آینده این معاونت بررسی شد .

 

دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: بسیار خوشحالم که درمیان شما پرسنل حوزه بهداشت هستم که با دغدغه مندی و نظم خاصی بیماری کرونا را در استان به درستی کنترل کردید .

 
وی اظهار داشت: تامین ، نگهداری، حمل و نقل و تزریق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا، تجهیز مراکز تجمیعی و حضور فعال در درب منازل برای کنترل بیماری کرونا کار بزرگ و جهادی بود که شما با انجام آن جان هزاران نفر را نجات دادید.
 
دکتر محمدی گفت:انجام پی سی آر، بیماریابی و نظارت بر پروتکل های بهداشتی و... کارهای سختی بودند که با زحمات مدیر و پرسنل حوزه بهداشت انجام شد و خوشبختانه اکنون به جایی رسیده ایم که امروز تنها یک مورد مثبت شناسایی شده است.
 
وی با بیان اینکه بحث نوسازی شبکه بهداشتی کشور بسیار مهم است، بنابراین پیگیری تامین اعتبار در خصوص تخریب و نوسازی زیرساخت خانه های بهداشت استان در دستور کار ما قراردارد گفت:هیچ اعتباری از حوزه بهداشت نباید خارج از این حوزه هزینه شود.
 
دکتر محمدی افزود: پیگیر بکارگیری ۳۰ نیروی دستیار دندانپزشک و سرایدار در مجموعه بهداشت و همچنین اتصال روستاهای صعب العبور به اینترنت هستیم.
 
سرپرست دانشگاه تاکید کرد:برای بیماریهای قلبی عروقی و سرطان که مرگ و میر بالایی دارند لازم است خارج از برنامه های عمومی سطح کشور کار جهادی، ضربتی و ویژه ای در سطح استان انجام شود.
 
وی افزود: افزایش تخت های NICU در درمان و مراقبت بیشتر در کاهش مرگ نوزادان امری ضروری است که با کارشناسی و شناسایی مکانهایی که با کمبود مواجه هستیم بایستی صورت گیرد.
 
 
 
🆔@k_health
 
۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید