اخبار

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره قرآن و عترت

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره قرآن و عترت
 
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت توانستند با کسب سه مقام ملی در رشته‌های احکام، خوشنویسی و فیلم کوتاه در بین رقیبان خود بدرخشند.
 
مریم وثوقی رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با کسب سه رتبه برتر در مرحله ملی سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت توانست بیشترین سهم در موفقیت وزارت بهداشت در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را کسب کند.
 
وی اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته به‌ صورت حضوری در دانشگاه قم برگزار شد و۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانستند به مرحله ملی راه یابند که از این تعداد۳ نفر موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.
 
به گفته وی این جشنواره در ۹ بخش ( آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، نوآفرینی‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه) برگزار شد و در این دوره از مسابقات خانم زهرا اکبری، رتبه نخست رشته‌ احکام،  بابک نظری، رتبه دوم رشته‌ خوشنویسی، محمد سجاد عطایی، رتبه سوم در رشته فیلم کوتاه را به خود اختصاص دادند.
 
شایان ذکر است دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اخیرا در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز با کسب ۳۱ مقام جزء دانشگاه‌های برتر شناخته شده شده است.
 
🆔️@k_health
 
۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید