اخبار

معاون درمان دانشگاه: خدمات بسیار ارزشمندی در بیمارستان امام رضا(ع) به مردم ارائه می شود

معاون درمان دانشگاه: خدمات بسیار ارزشمندی در بیمارستان امام رضا(ع) به مردم ارائه می شود
 
معاون درمان دانشگاه صبح امروز نهم خرداد ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: در این بیمارستان بیش ۷۰۰ تخت فعال وجود دارد و خدمات درمانی بزرگی در این مرکز صورت می گیرد، خصوصا در اوج کرونا که مدافعان سلامت با لباسهای  خاص به بیماران خدمات ارائه می دادند و بارها شاهد بودم که کادر بیمارستان خود مبتلا و بستری می شدند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صوفیوند اظهار داشت: متاسفانه مردم فقط نقاط ضعف و چالش های موجود در بیمارستان ها را می بینند که منصفانه نمی باشد، زیرا خدمات ارزشمندی با تجهیزات مدرن در این مرکز که بزرگترین بیمارستان غرب کشور می باشد به مردم عزیز ارائه می گردد.
 
وی با بیان اینکه دکتر بیدهندی زحمات زیادی در این مجتمع متحمل شدند گفت: در هر قسمتی از داتشگاه که نیاز به حضور ایشان بوده پذیرفته و مایه خیر و برکت بوده اند، انشالله در جای دیگر همکار و همیار دانشگاه خواهند بود.
 
دکتر صوفیوند برای دکتر پیام محمدی هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با حضور فعال ایشان آنچه لیاقت و شان بیمارستان باشد اتفاق بیفتد و ما هم در معاونت درمان حامی و پشتیبان در خدمت مجموعه سلامت هستیم.
 
 
🆔@k_health
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید