اخبار

ایثار و فداکاری کادر بیمارستان امام رضا(ع) در بحران کرونا هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد

ایثار و فداکاری کادر بیمارستان امام رضا(ع) در بحران کرونا هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد
 
 
دکتر بیدهندی در آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت: در زمان اوج شیوع کرونا شاهد ایثار و فداکاری کادر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در بخش های گوناگون بودیم که هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد، که جای دارد از زحمات خالصانه و مجاهدت تک‌تک همکارانم در این مجتمع سپاسگزاری نمایم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: روزهای مقابله با ویروس کرونا، روزهای پر التهابی بود و ما وظیفه داشتیم در کنار ارائه خدمات معمول این بیمارستان به بیماران در بخش های مختلف درمانی، به ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا بپردازیم و پیشبرد همزمان این دو وظیفه سنگین توسط کادر این مجتمع قابل تقدیر است. 
 
دکتر بیدهندی گفت: اینکه امروزه شاهد آن هستیم که فوتی های کرونا پس از آن روزهای پر التهاب کاهش چشمگیری داشته است، نشان از خدمات بی بدیل و انجام وظیفه شایسته کادر سلامت است.  
 
وی اظهار داشت: اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در بخش های گوناگونی با یک کار جهادی و عزم همگانی در چندین ماه راه اندازی شد و در موج‌های کرونا بسیار به کمک حوزه سلامت استان آمد. 
 
دکتر بیدهندی با بیان اینکه ارتقاء سرورها و فیبر نوری بیمارستان که پایه و اساس بسیاری از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری است گفت: محوطه سازی، راه اندازی پت اسکن، ساماندهی اسناد پزشکی و تجهیز بخش سایکوسماتیک و پکیج استروک سنتر از جمله اقدامات ماندگار در این مجتمع است که به گواه بسیاری در کشور کم نظیر است.
 
وی اظهار داشت: کسب رتبه یک برتر اعتبار بخشی ملی توسط مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) یک دستاورد بسیار ارزشند بود و با زحمات یکایک پرسنل پرتلاش این بیمارستان ممکن شد و افتخار بزرگی برای حوزه سلامت استان است.
 
به گفته وی بیمارستان امام رضا (ع) ویترین دانشگاه بوده و نیازمند توجه دو چندان است و هر زمان این مجموعه خوش بدرخشد عملا دانشگاه خوش درخشیده و همگی باید این نگین درخشان را حفظ نماییم.
 
دکتر بیدهندی با بیان اینکه دکتر پیام محمدی از مدیران توانمند و علمی است گفت: یقین دارم برای خدمت شایسته به بیماران و ارتقاء و تعالی بیمارستان امام رضا (ع) از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
وی اظهار داشت: از تک تک همکارانم در تمامی سطوح از بخش های درمانی و پشتیبانی و اداری و... که همانند یک زنجیره همراه و همدل بودند و اقدامات ارزشمند و افتخارات بزرگ و خدمات ماندگاری را رقم زدند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.
 
 
🆔@k_health
 
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید