اخبار

حجت الاسلام محبی: کار در عرصه درمان جزو مشاغل سخت می باشد و دارای اجر اخروی است

حجت الاسلام محبی: کار در عرصه درمان جزو مشاغل سخت می باشد و دارای اجر اخروی است
 
 
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: به  شما عزیزان که برای سلامت مردم   تلاش می کنید عرض خدا قوت دارم و امیدوارم همانطور که برای سلامت مردم تلاش می کنید، خداوند به شما و خانواده هایتان سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام محبی گفت: کار در عرصه درمان جز مشاغل سخت می باشد، زیرا تمام افرادی که مراکز درمانی مراجعه می کنند دردی در بدن دارند و همراه بیمار نیز  به لحاظ روحی داری مشکل می باشند و نیاز مبرم به شما عزیزان دارند.
 
وی اظهار داشت: پرسنل درمانی که با بیماران سروکار دارند و از آنان مراقبت می‌کنند، خداوند اجر و پاداش اخروی برای آنان در نظر دارند و باید به پاس توفیق خدمت رسانی به مردم خدای بزرگ را شاکر باشند.
 
حجت الاسلام محبی گفت: انصافا دکتر بیدهندی در این مرکز سنگ تمام گذاشتند بویژه در زمانی کرونا به اوج خود رسیده بود شبانه روز در کنار دیگر پرسنل این مجتمع زحمات و  خدمات بزرگی رو برای سلامتی بیماران  انجام دادند.
 
وی اظهار داشت: برای دکتر پیام محمدی که مدتها به عنوان رئیس بیمارستان فارابی به عنوان یکی دیگر از مراکز درمان بیماران کووید منشا خدمات ارزشمندی بودند، نیز آرزوی موفقیت دارم.
 
🆔@k_health
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید