اخبار

دکتر پیام محمدی :ارتقاء سطح آموزش، درمان، پرستاری، هتلینگ و راه اندازی دو مرکز در اولویت برنامه ها قرار دارد

دکتر پیام محمدی :ارتقاء سطح آموزش، درمان، پرستاری، هتلینگ و راه اندازی دو مرکز در اولویت برنامه ها قرار دارد
 
 
دکتر پیام محمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: از ریاست محترم دانشگاه که من را قابل دانستند و سکانداری این مجتمع را به من سپردند تشکر می‌کنم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: بسیار خرسندم در جمع شما خانواده بزرگ بیمارستان امام رضا(ع) هستم و امیدوارم دوست خوبی یرای‌ شما و مدیر خوبی برای‌هدایت این مجموعه باشم.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه مشکلات و چالش های موجود با همدلی و همراهی شما امکانپذیر می باشد گفت: تمام اهداف و آرمانهای ما سلامت مردم است، پس باید در این راه حقوق مردم و پرسنل حفظ و رعایت شود‌.
 
وی گفت: تحول و ارتقاء سطح آموزش، درمان، پرستاری، هتلینگ و راه اندازی دو مرکز در اولویت برنامه ها قرار دارد و امیدوارم با همکاری شما عزیزان و حمایت تیم مدیریتی دانشگاه بتوانیم این امور را به سرانجام برسانیم.
 
دکتر محمدی گفت: همیشه سعی دارم تصمیمات اتخاذ شده بر اساس خرد جمعی باشد و هیچوقت منافع شخصی و حب و بغض بر تصمیمات من تاثیر گذار نخواهد بود.
 
وی اظهار داشت: امکان تغییر و تحولات و جابجایی امری طبیعی است و این به معنی بی‌کفایتی شخص نیست بلکه صرفا در جهت رسیدن به اهداف عالی سلامت است و اگر در خدمت به مردم کوتاهی کنیم به همنوع و هم وطن خود خیانت کرده ایم.
 
 
🆔@k_health
 
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید