اخبار

پیگیری مسائل و مشکلات بیمارستان جوانرود در پایش میدانی معاونت درمان

پیگیری مسائل و مشکلات بیمارستان جوانرود در پایش میدانی معاونت درمان
 
 
تیم پایش میدانی مدیران معاونت درمان دانشگاه به سرپرستی دکتر پرویز صوفیوند، معاون درمان دانشگاه در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود حضور یافتند. 
 
معاون درمان دانشگاه گفت:در پایش های صورت گرفته ، بخش های مختلف بیمارستان اعم از درمانی، تشخیصی، مدیریتی، درآمد و ... مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید اقدامات لازم جهت بهبود و رفع مشکلات موجود در چارچوب قانون صورت خواهد گرفت. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پرویز صوفیوند با بیان اینکه در حوزه تجهیزات پزشکی در بخش دیالیز این بیمارستان، ۹ دستگاه فعال و یک دستگاه ایزوله درحال خدمت رسانی می‌باشد گفت:۳۴ بیماراز شهرستانهای جوانرود و ثلاث باباجانی نیز در این مرکز تحت پوشش بخش دیالیز می باشند. 
 
به گفته وی دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان در شرایط خوبی بوده و دارای خلوص قابل قبولی می‌باشد، یک دستگاه دیگر نیز نیاز به تعمیر داشته که نیازمند پیگیری می باشد، دستگاه زباله سوز بیمارستان دارای مشکلاتی بود که باید مورد پیگری و تعمیر قرار گیرد. 
 
دکتر صوفیوند با بیان اینکه اتاق عمل و اورژانس دارای شرایط مساعد بود و نیازمند مقدار کمی تجهیزات  با هزینه حدود ۳۰ میلیون تومان است گفت: دستگاه‌های دی سی‌ شوک و رادیولوژی نیز نیازمند بازیابی و تعمیر بوده که باید در اسرع وقت با توجه به ضرورت مورد رسیدگی قرار گیرد. 
 
وی با اشاره به تامین تعمیرات دستگاه پرتابل رادیولوژی ‌و آمبولانس ‌های بیمارستان گفت: این مرکز نیازمند به اختصاص آمبولانس‌ جدید می‌باشد. 
 
دکتر صوفیوند با بیان اینکه نیاز است اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص خدمات بیمه‌های تکمیلی به بیماران و کیفیت خدمات به آن ها را افزایش دهیم گفت: اطلاع رسانی به پزشکان درخصوص خدمات بیمه‌های تکمیلی و چگونگی ارائه خدمات این بیمه ها و پرداخت‌های آنان بسیار حائز اهمیت است. 
 
 
به گفته وی در بخش پرستاری، با توجه به جمعیت شهرستان جوانرود و میزان حضور گردشگران در منطقه اورامانات انتظار می‌رود کیفیت خدمات درمانی در حد قابل قبولی بوده و رضایتمندی مشتریان را تامین نماید. 
 
دکتر صوفیوند با اشاره به اینکه دانشگاه کرمانشاه جزو ۱۰ دانشگاه برتر از نظر نیروی انسانی کادر پرستاری بوده و شهرستان جوانرود هم سهم بالایی در این آمار دارد گفت: مازاد نیروی انسانی کادر پرستاری با توجه به شاخص‌های موجود و تعداد تخت های بیمارستان از موارد مورد نظر بوده و باید مدیریت منابع انسانی به درستی صورت گیرد. 
 
وی توجه به سرفصل های آموزشی عمومی و پرسنلی را بسیار مهم دانست و گفت: رعایت استاندار‌های پرستاری در بخش‌های مختلف بیمارستان باید مورد توجه قرار گرفته و توسط مدیر پرستاری نظارت شود.
 
دکتر صوفیوند همچنین در حوزه مامایی نیز مدیریت تجهیزات پزشکی در بخش زایمان را بسیار ضروری دانست.
 
🆔️@k_health
 
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید