اخبار

انجام مراحل گزینش برای ۴۶۴۶ پرونده در سال ۱۴۰۰ توسط هسته گزینش دانشگاه

انجام مراحل گزینش برای  ۴۶۴۶ پرونده در سال ۱۴۰۰ توسط هسته گزینش دانشگاه
 
حسین فرهادی مدیر گزینش دانشگاه اعلام کرد: تعداد پرونده های ارجاعی مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۰ به هسته گزینش حدود  ۳۴۰۴ پرونده بوده است که از  این تعداد ۲۱۵۲ نفر رسمی قطعی،۵۰۴ نفر  رسمی آزمایشی و ۳۴۳ نفر پیمانی می باشد.   
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حسین فرهادی عصر روز چهارشنبه یازدهم خردادماه در نشست هم اندیشی مدیر و کارکنان این هسته با سرپرست دانشگاه گفت: در سال گذشته ۴۶۴۶ نفر تحت عناوین مختلف ازجمله تبدیل وضعیت و استخدام به گزینش معرفی شدند که ۲۶۰۰ نفر مرد و ۲۰۴۶ نفر زن بودند.
 
به گفته وی پس از انجام مصاحبه از این افراد ، برای تعداد  ۴۰۰۴ نفر یعنی ۸۶.۱۸ درصد رأی مثبت صادر شد و تبدیل وضعیت و استخدام آنها بلامانع اعلام شد.
 
وی اظهار داشت: پرونده ی تعداد ۵۵۱ نفر از افراد معرفی شده به هسته ی گزینش دانشگاه نیاز به ارزیابی مجدد داشتند که ۱۱.۸ درصد از مصاحبه شوندگان را شامل می شود مشروط اعلام شد که پس از بررسی مجدد ، رای آنها اعلام خواهد شد. 
 
مدیر گزینش دانشگاه گفت: عدم تناسب نیروی انسانی با حجم فعالیت های هسته گزینش ، کمبود تجهیزات لازم به منظور انجام فرایند گزینش ، نیاز به ماموریت نیروهای واجد شرایط جهت فعالیت در هسته گزینش از واحد های مختلف از جمله مشکلاتی است که در هسته گزینش دانشگاه با آن مواجه هستیم .
 
همچنین مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز با بیان اینکه مهم ترین رکن هر سازمانی هسته گزینش است گفت: تصمیمات گزینش برای  ۳۰سال سازمان اثر گذار است و یک گزینش نامناسب ممکن است باعث چالش در اداره می شود.
 
وی اظهار داشت:هسته گزینش دانشگاه سال گذشته با حجم زیاد کار و تلاش بی وقفه موفق به انجام مراحل گزینش تبدیل وضعیت ایثارگران دانشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی افزود:همه باید تلاش کنیم دانشگاه را از لحاظ نیروی انسانی به جایگاه بهتری برسانیم.
 
🆔️@k_health
 
 
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید