اخبار

شهرستان سنقر ۱۲ مرکز جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت دارد

شهرستان سنقر ۱۲ مرکز جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت دارد
 

دکتر مهری رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقر در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان سنقروکلیایی گفت:شهرستان سنقر دارای ۱۲ مرکز جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت است که تجهیز و تعمیر بسیاری از آنها نیاز به هزینه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در بیمارستان شهرستان سنقر ۲۵ پزشک متخصص در رشته های بیهوشی ، جراحی عمومی ، کودکان ،داخلی ،ارولوژی،  چشم ، پاتولوژی ، رادیولوژی ، روانپزشکی ، عفونی ،قلب و عروق ، زنان و زایمان ، نورولوژی ، ارتوپدی و ۱۲ همکار پزشک عمومی فعالیت دارند.
وی افزود:در حال حاضر ۶۰ تخت بیمارستانی در شهرستان داریم که افزایش آن به ۱۱۹ تخت از نیازهای شبکه بهداشت و درمان سنقر می باشد.
 
بستر و ظرفیت مناسب برای راه اندازی دو رشته فوریتهای پزشکی و اتاق عمل در دانشکده پرستاری سنقر وجود دارد
 
در ادامه این نشست دکتر بهروز سلطانی رئیس دانشکده پرستاری سنقروکلیایی تان سنقروکلیایی نیز گفت:در این دانشکده سیر رو به بهبود و ایجاد زیرساخت های لازم در جهت توسعه این دانشکده فراهم شده است.
 
وی افزود: ظرفیت لازم جهت راه اندازی دو رشته فوریتهای پزشکی و اتاق عمل در دانشکده پرستاری این شهرستان وجود دارد که نیاز به موافقت شورای آموزشی وزارت بهداشت دارد.
 
به گفته او جذب و بکارگیری دو نفر عضو هیات علمی می تواند موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی این دانشکده گردد.
 
دکتر سلطانی گفت:با توجه به افزایش سهمیه تعداد دانشجویان، مشکل خوابگاه های دانشجویی کاملا جدی و محسوس است و می بایست در این خصوص چاره اندیشی شود.
 
 
 
🆔@k_health
 
 
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید