اخبار

سرپرست دانشگاه در پیامی سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه در پیامی سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت
 
         《بسم الله الرحمن الرحیم》
 
"سالها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏
‌‏انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‏"
‌‎
▫️پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سالها و حوادث گوناگونی بر این سرزمین گذشته است، از برنامه های گوناگون استکبار برای شکست انقلاب، تا جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه قدرتهای بزرگ برای بر زمین زدن این انقلاب مردمی، از ترورهای وحشیانه تا تحریم های ظالمانه، از توطئه های منافقانه تا جنگ نرم و فرهنگی، اما این انقلاب با لطف الهی و حمایت مردمی، سربلند و مستقل، پایدار و مقتدر در مسیر خود تا پیوستن به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ارواحنا له الفدا گام بر می دارد.
 
▫️ملت ایران گذر سرافرازانه از این گذرگاه های سخت را مدیون رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و جانشین و خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای است که مدبرانه و دلسوزانه کشور را از این حادثه ها عبور دادند.
 
▫️یاد آن رهبر فقید و این ایام که یادآور شکوه بدرقه امام راحل (ره) بر دوش عاشقانی است که از دل و جان، آن رهبر فرزانه را دوست داشته و پیروان واقعی و جان بر کفی در کوران حوادث انقلاب بودند، گرامی می داریم.
 
▫️ضمن تسلیت رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، امیدوارم همگان در طریقی که آن حضرت بنیان نهادند، همچنان ثابت قدم و استوار مانده، به آرمان های ایشان معتقدانه و پایبند و بر پیمان عشق به امام عزیزمان همچنان ماندگار بمانیم.
 
                   دکتر قباد محمدی 
                   سرپرست دانشگاه
 
🆔@k_health
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید