اخبار

دکتر محمدحسین زمانیان به عنوان رئیس بیمارستان گلستان منصوب شد/ تقدیر از دکتر سیاوش وزیری

دکتر محمدحسین زمانیان به عنوان رئیس بیمارستان گلستان منصوب شد/ تقدیر از دکتر سیاوش وزیری

 

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر محمدحسین زمانیان به عنوان رئیس بیمارستان گلستان منصوب شد.

دکتر زمانیان متولد سال 1354 است که دوره پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی قزوین گذرانیده و دارای مدرک تخصص بیماری عفونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است .

وی از سال 1394 کار خود را به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز نموده و هم اکنون دارای مرتبه علمی استادیار است.

دکتر زمانیان در کارنامه مدیریتی خود معاون دارو و درمان بیمارستان امام رضا (ع) ، مسئول ایمنی و مسئول فنی بیمارستان امام رضا (ع) را داشته و در دوران کرونا فوکال پوینت  کرونا در استان کرمانشاه بوده است همچنین ریاست پزشکی قانونی استان همدان ، رئیس اداره تأمین اجتماعی نهاوند و مدیر نمونه استان همدان در سال 1384 ، پزشکی نمونه دانشگاه و استاد نمونه دانشگاه در سال جاری را در سوابق خود دارد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر سیاوش وزیری عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر سیاوش وزیری

 

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم.

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی ریاست بیمارستان گلستان کرمانشاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

 

دکتر قباد محمدی

سرپرست دانشگاه

 

 

2

 

 

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید