اخبار

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمان غرب کشور

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمان غرب کشور

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: وجود ۱۸ اتاق عمل در این بیمارستان و انجام پیچیده‌ترین اعمال جراحی در رشته‌های مختلف و حضور اساتید مطرح در این مرکز از نکات بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پرویز صوفیوند صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) اظهار کرد: این مرکز با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در اکثر رشته‌های درمانی قطب درمان استان کرمانشاه و غرب کشور بوده و در واقع امید اصلی مردم در درمان سخت‌ترین بیماری‌ها این مرکز است.

وی افزود: هدف اصلی پایش‌های جدید کمک به بیمارستان‌های تابعه در راستای رفع مشکلات احتمالی و کمک به ارتقای کیفیت خدمات درمانی است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد هماهنگی لازم بین ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، معاونت درمان و بیمارستان‌ها باعث افزایش کارایی سیستم درمانی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم با تمام محدودیت‌های موجود از نظر اقتصادی، مشکلات را حل و فصل کنیم و با هم افزایی شاهد تعالی هرچه بیشتر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیشترین حجم نیروی انسانی کادر درمان در مرکز درمانی امام رضا (ع) فعال بوده که جا دارد از تمامی این عزیزان که در ۲ سال اخیر زحمات زیادی در مقابله با بیماری کرونا کشیده‌اند، تقدیر و تشکر کنیم

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید